Ärendesupport
Heltäckande kontaktyta för våra kunder
Om Supporten
SYGAIN agerar Singel Point Of Contact (SPOC) för våra kunder. Vi arbetar dagligen med uppföljning och återkoppling till användare och ser till att ärenden registreras i ärende-hanteringssystemet.
Alla frågor, oavsett karaktär, kan kanaliseras via vår support. Det gäller även allmänna tips och råd gällande produkter, funktioner, versionshantering osv. Vid eventuella problem vi inte kan lösa vid första kontakt ser vi till att det går vidare till rätt funktion inom företaget.
Kontakta Supporten
Tel +46(8)121 464 24
info@sygain.se
Övriga meddelanden eller frågor:
Ärende-support
Heltäckande kontaktyta för våra kunder
Om Supporten
SYGAIN agerar Singel Point Of Contact (SPOC) för våra kunder. Vi arbetar dagligen med uppföljning och återkoppling till användare och ser till att ärenden registreras i ärende-hanteringssystemet.
Alla frågor, oavsett karaktär, kan kanaliseras via vår support. Det gäller även allmänna tips och råd gällande produkter, funktioner, versionshantering osv. Vid eventuella problem vi inte kan lösa vid första kontakt ser vi till att det går vidare till rätt funktion inom företaget.
Kontakta Supporten
Tel +46(8)121 464 24
info@sygain.se
Övriga meddelanden eller frågor: