Skip to content

Ärendesupport

Heltäckande kontaktyta för våra kunder

Om Supporten

SYGAIN agerar Singel Point Of Contact (SPOC) för våra kunder. Vi arbetar dagligen med uppföljning och återkoppling till användare och ser till att ärenden registreras i ärende-hanteringssystemet.
Alla frågor, oavsett karaktär, kan kanaliseras via vår support. Det gäller även allmänna tips och råd gällande produkter, funktioner, versionshantering osv. Vid eventuella problem vi inte kan lösa vid första kontakt ser vi till att det går vidare till rätt funktion inom företaget.
Kontakta Supporten

Tel +46(8)121 464 24
info@sygain.se

Övriga meddelanden eller frågor:
[wpforms id="607" title="false" description="false"]

Ärende-support

Heltäckande kontaktyta för våra kunder

Om Supporten

SYGAIN agerar Singel Point Of Contact (SPOC) för våra kunder. Vi arbetar dagligen med uppföljning och återkoppling till användare och ser till att ärenden registreras i ärende-hanteringssystemet.
Alla frågor, oavsett karaktär, kan kanaliseras via vår support. Det gäller även allmänna tips och råd gällande produkter, funktioner, versionshantering osv. Vid eventuella problem vi inte kan lösa vid första kontakt ser vi till att det går vidare till rätt funktion inom företaget.
Kontakta Supporten

Tel +46(8)121 464 24
info@sygain.se

Övriga meddelanden eller frågor:
[wpforms id="607" title="false" description="false"]